Tarvitsetko jotain muuta?

Yrityksen brändin luominen

Kun myynnin edistämiseksi tehdään erilaisia toimenpiteitä, niiden onnistunutta suorittamista varten tulisi yritykselläsi olla kohderyhmä, visuaalinen ilme, tapa puhua, valittuna käytettävät kanavat ja mieluusti myös jokin suunnitelma niiden käyttöön.

Jos näitä ei ole vielä mietitty, niin autan mielelläni tekemään ja miettimään näitä brändiin liittyviä asioita tarkemmin.

Autan myös miettimään yksittäisiä isompia kokonaisuuksia edellisten pohjalta, esim. Verkkosivujen uudistus, myymälä- ja messukonseptit (sekä kivijalkaan että verkkoon).

Toimenpiteiden suunnitelmallisuus ja mittaaminen

Markkinoinnin rutiineihin toimivat raamit saat teettämällä yrityksellesi markkinointisuunnitelman, vuosikellon ja sisältösuunnitelman.

Suunnitelmien yksi tärkein osa on tavoitteiden asettaminen ja niiden mittaamisesta sopiminen. Yhteisenä tavoitteenammehan täytyy olla yrityksesi myynnin kasvattaminen, tunnettuuden lisääminen ja toiminnan kehittäminen.

Asiakaskokemuksen parantaminen

Asiakaskokemus ja sen kehittäminen on minulle intohimo ja sydämenasia. Kaikki yksittäiset toimenpiteet ja niiden toteuttaminen tähtäävät kohti parempaa asiakaskokemusta ja sitä kautta myynnin kasvattamista.

Unelmaprojektini olisi päästä tarttumaan yrityksen koko asiakas- ja ostopolun muotoilemiseen asiakaskokemuksen kehittämisen näkökulmasta.

Etkö sittenkään vielä ihan tiedä mitä tarvitset?

Ota yhteyttä, niin jutellaan tarkemmin. Se ei maksa sitten yhtään mitään!

Ota yhteyttä!

mira@konmira.fi